Oldalak

2012. június 1., péntek

Citromfagyi




Most éppen megint jön a hidegfront, mire a bejegyzést írom, de a fagyi készítésekor már úgy látszott, hogy talán nyár lesz.
A citromfagyi a gyermekeim kedvéért készült. Az eperfagyi után az elsőszülöttem megkérdezte, hogy „ugye, citromot is készítek majd?”. Ehhez képest pont neki nem ízlett, túl "túrósnak" (!) találta, a többiek kanalazták bőszen. Úgyhogy még lesz citromfagyi kísérlet, mert minden gyermeknek egyformán ki kell elégíteni az igényét!

Hozzávalók:

5 dl natúr joghurt
2 db citrom
15-20 dkg cukor (ízlés szerint, de vigyázzunk, ha túl sokat teszünk, nehezen fagy meg!)

Elkészítés:

A joghurtot habverővel jól felverjük, hozzáadjuk a cukrot, 2 citrom kifacsart levét, 1 citrom lereszelt héját. Jól elkeverjük, műanyag dobozba tesszük, és lefagyasztjuk a mélyhűtőben. Időnként kavargassuk át, amíg teljesen meg nem fagy.

Én is megkóstoltam, és nekem ízlett annak ellenére, hogy nem rajongok, csak a "piros" fagyikért.




6 megjegyzés:

  1. Látom beindult a fagyigyár:) Teljesen megkívántam, bár én csoki fun vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, amikor jön a meleg, fellendül az ipar:-)!

      Törlés
  2. Megcsináltam, nagyon finom! Én csak 15 dkg cukrot tettem hozzá, de szuper! Receptedet engedelmeddel másolom a blogomba is:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ízlik! Persze, vidd csak nyugodtan!

      Törlés
  3. Ani ez nagyon jó recept!Most eszem én is csak 15 dkg cukrot tettem bele,egyébként is szeretem a savanykás fagyikat!Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm szépen! Persze, ízlés szerint lehet variálni a cukor mennyiségét.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...