Oldalak

2016. március 7., hétfő

Bögrés kókuszos süti




 Ahogyan nőnek a gyerekek, egyre többször nyaggatnak valamilyen sütiért. A hétvégék elég zsúfoltak mióta dolgozni kezdtem, így előnyben részesítem mostanság a gyorsan összeállítható sütiket. Ez most pont ilyen :)!

Hozzávalók:

1 bögre finomliszt
1 bögre tej
3/4 bögre kristálycukor
1 db tojás
½ cs. sütőpor
1 bögre kókuszreszelék
½ bögre kakaópor
2 cs, vaníliás cukor
csipetnyi só

Elkészítés:

A száraz hozzávalókat jól elkeverjük. A tojást egy tálba ütjük, hozzátesszük a kristálycukrot, vaníliás cukrot és egy csipetnyi sót, összekeverjük. Hozzáadjuk a száraz hozzávalókat, majd apránként adagoljuk hozzá a tejet, amivel alaposan elkeverjük. Sütőpapírral kibélelt, közepes méterű tepsibe öntjük a masszát, és 180 fokon 20-25 percig sütjük. Porcukorral meghintve tálaljuk.





8 megjegyzés:

  1. Most készülök megsütjük! Biztosan finom lesz! Köszönöm szépen!🌹

    VálaszTörlés
  2. Biztosan csak 1 bögre liszt kell bele? Nekem totál folyós lett az egész

    VálaszTörlés
  3. Most lett kész...mindent pontosan a recept szerint mértem és csináltam, kis méretű tepsibe öntöttem az egyébként teljesen folyékony masszát. Kábé 20 perc sülés után 1 centi magas, kőkemény bodag lett az egész. :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megsutottem, szuper lett! Először a száraz hozzávalókat kevertem össze, majd ezután kevertem hozzá a tejet, tojást. A tepsi mérete kb fele egy normál gaztepsienek! Nagyon gyors, finom süti!

      Törlés
    2. Kihagytad a sütőport! Attól és a tojastol nő magasra a tészta!

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Megsütöttem, tuti jó lett.Egyszerű és hamar meg van. Máskor is elő fogom venni a receptet. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Most sütöttek meg. Sajnos nem lett jó. Lapos és kemény lett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...