Oldalak

2012. december 15., szombat

Karácsonyi muffin (Blogkóstoló 6.)


A blogkóstoló 6. fordulójának lebonyolítója Barbi, a sorsolás során én Pipacs blogját kaptam, hogy ismerkedjek vele, és "kóstolgassam" az ott található finomságokat. Innen kellett választanom, - mégpedig Barbi kérésére - valamilyen karácsonyi ételt. Egy muffinra esett a választásom, amit kislányom ovis névnapi "bulijára" készítettem el: könnyen szállítható, lehet dekorálni, és a gyerekek többsége imádja. A recept itt olvasható, én a dió mellé nem almát, hanem 20 dkg sült sütőtököt tettem.
Amikor Borbála nap reggelén bevittük az oviba a sütiket, sok-sok gyerek sereglett körénk, és gyönyörködtek a téli muffinokban. A visszajelzések szerint ízlett is nekik :-)!



 

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...