Oldalak

2012. május 24., csütörtök

Egészséghónap - JÁTÉK (desszert I.: almás-répás-zabpelyhes joghurt




Krinsz, az ezmegaz blog szerzőjének blogszületésnapi játéka tovább folytatódik. Ezen a héten az egészséges desszertek kerültek terítékre.
A játékban az alábbi kitételeknek kell teljesülnie:
Az elkészített menü ne tartalmazzon:
  • finomított lisztet és abból készült alapanyagot (pl. tészta, keksz stb.)
  • finomított cukrot
  • margarint
  • mesterséges aromát
  • mesterséges színezéket.

Két gyors „édességet” készítettem el, az egyik Krinsz almás-répás-zabpelyhes joghurtja volt. A játék szabályai szerint bárkinek a blogjáról választhatunk, ösztönzést kaptunk Krinsztől arra, hogy bármilyen extrém dolgot próbáljunk ki, amit magunktól nem tettünk volna meg!
A recept itt található, annyit módosítottam, hogy gyömbért csak egy csipetnyit tettem bele, és mézet adtam hozzá.








2 megjegyzés:

  1. Drága Hani, most látom, hogy két receptet is készítettél,ráadásul az én zabpelyhesemet is.Emlékeim szerint írtam is, hogy a fűszerekkel csínján, mert epére hatnak. Remélem, ízlett, mert nekem az egyik kedvencem:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, figyelmesen olvastam:-)! Nekem is epegondjaim vannak (iiletve nincs már epém), így csak csipetnyit tettem belőle. Nagyon finom volt, reggelire fogyasztottam:-!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...