Oldalak

2012. május 31., csütörtök

Egészséghónap - JÁTÉK (kenyér: rozsos zsömle)




Krinsz, az ezmegaz blog szerzőjének blogszületésnapi játéka ezen a héten zárul le. Utoljára kenyérféleséget készítünk, amely nem tartalmazhat:

  • finomított lisztet és abból készült alapanyagot (pl. tészta, keksz stb.)
  • finomított cukrot
  • margarint
  • mesterséges aromát
  • mesterséges színezéket.

A játék szabályai szerint bárkinek a blogjáról választhatunk, ösztönzést kaptunk Krinsztől arra, hogy bármilyen extrém dolgot próbáljunk ki, amit magunktól nem tettünk volna meg!
Az én választásom Edó, az „Édes otthonunk némi sóval” c. blog szerzőjének rozsos zsemléjére esett. Ez a zsömle számomra nem az extrém kategória, szoktam ilyet fogyasztani, de eddig csupán boltban vásároltam, ezért a játék apropójából szerettem volna kipróbálni.
A recepten semmit sem változtattam. Nekem sajnos valamiért nem sikerült szép zsemleformákat sütni, kicsit szétterült a tészta sütés közben, nem felfelé növekedett, lapos lett, viszont ízre jó! Mindenféleképpen szeretnék rájönni a hibára, így ismétlés fog következni hamarosan!
A recept itt található.






2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...